sobota, 11. oktober 2008

Iskano, najdeno

mood: strmeče

Danes je vse skupaj kar nekaj. Zjutraj sem hotel delati že malo za španščino ampak nisem našla ne učbenika ne zapiskov nikjer pa čeprav sem preiskala celo sobo in pretaknila vse omare in predale. In ni bilo ničesar nikjer.
Pišemo pa v ponedeljek. Super ane.

Ja no in nekako mi je to potem rahlo zamorilo - mislim bile so druge stvari to je bila samo še pika na i.
Tako, da nekako nisem bila sposobna se odzivati in sem samo nemo strmele predse, ko se je v glavi bliskalo spominov in misli. Takih, kateri bolijo. Ja no...

Uglavnem in potem sem pred kratkim ponovno odprla omaro, ko sem nekaj iskala in čisto na dnu (kamor sem sicer pogledala prej) je ležal učbenik. Potem pa so mi iz nekega zvezka padli listi iz španščine. Jaz ne vem ali je komu malce dolgčas in se poigrava z mano. Ali kaj je to?
Ker že zadnjič sem panično iskala nek zvezek celo popoldne. In naslednji dan ga najdem sredi mize.
Ne vem kaj je to. Res ne.

In sedajle pišem besedilo/zgodbico/stvake z naslovom "Mi casa ideal" in pojma nimam kaj naj napišem.

Meryl Streep - Slipping Through My Fingers

2 komentarja:

Jasna pravi ...

Poznam tako zamorjenost. Ko se nabira ful časa in pol izbruhne zarad ene take butaste reči. Sem mela kšno četrtino včerajšnega dneva takega :S

AMPAK.
dobra reč glede te nerazložljive zamorjenosti je, da mine tako nenavadno in hitro kot je prišla, vsaj ponavadi :)

Kaja Zalokar pravi ...

sj to je res ubistvu d mine tko kukr pride... sam problem je d se učas prou vleče...
sicer mine kr naenkrat, tko dejansko skor sploh ne opazš d je že mim in pol že pozabš na to...
ampak samo dokler ne pride spet nova

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...