ponedeljek, 13. oktober 2008

Žaganje in razbijanje

mood: pa gre

Vedno, ko se spravim pisati blog mi računalnik nekako crkne.

(umetniki na poti - predstavljajte si da vidite 16 folka z dilami v rokah)

Zakaj mobitel po eni uri pogovora ven vrže? Kakšna ideja?

(ko se posedemo in začnemo ustvarjati)

Danes smo bili na žgočem soncu indijanskega poletja ob umetni vijugasti strugi in smo imeli pogled na trnovsko cerkev.
Ja ne morte verjet ampak pri risanju smo se spravili ven. Protestno.

(motiv - nabrežje s trnovsko cerkvijo, Trnovo kraj nesrečnega imena)

Ja in Jasna nekako imaš prav. Vse stvari se neznano kako uredijo. Same od sebe. Prav nevrjetno.

(in mi ko imamo dost vsega in si vzamemo odmor)

Španščina test, je bilo eno veliko prepisovanje. Pred profesorico. Direktno. Pa ni sploh dojela ali pa ni hotela nič reči. Kreganje Lare in Tjaša sredi kontrolne kaj je prav in kaj ne. Smeh bi se temu reklo.

Umetnostno - seminarsko smo pa prestavili zaradi premajhnega udeleženega sodelovanja (beri: naredilo jih je 6 od 33ih ali nekaj takega)

(in tako zgleda med delom - mi imamo pa pavzo, profesor čisto levo)

Ja no. Danes na vlaku sem imela idejo, da bi zgodbico napisala. Ne vem sicer o čem, ampak nekako sem dobila idejo za začetek in konec. Kaj se bo pa vmes zgodilo bom pa še ugotovila.
Mogoče mi pa nekoč, nekdaj uspe.

Aja danes so imeli vsi nekakšen pevski navdih. Najprej pred španščino - ko se ravno poskusiš skoncentrirati ti meni nič tebi nič začne tvoja sošolka veselo prepevati, kar ti "rahlo" para živce. Potem pa so prepevali še celo pot ampak to se je dalo komot preživet.

Aly & A.J. - Walking On Sunshine

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

ti na kkšno oblikovno hodiš? ^^
sam sončk je pa vseeno simpatičen :)
slikce so mi ušeč. kot vedno <3
enjoy**

Kaja Zalokar pravi ...

ja js na oblikovno hodm...
no me veseli :P

ti tud uživej :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...