nedelja, 26. oktober 2008

Z medvedkom v naročju

mood: plesno

Mislim, da je The Notebook moj naljubši film. Pogledala sem ga, še enkrat. In je še vedno prečudovit, prelep, romantičen.
Če že ne morem tega doživljati, lahko saj "uživam" ob gledanju in se uživim notri.

In Rachel McAdams ima luškane obleke in čevlje, ki bi jih tudi jaz imela. Ja nad tem sem se tudi navduševala pol filma.

In konce. Resnično si sploh ne bi želel lepšega, kot "zaspati" z roko v roki ob tvoji ljubljeni osebi. Pa kaj če sta umrla, ker bi prej ali slej in sta vsaj srečna in skupaj umrla.

Pazi to - The Notebook MTV Best Kiss Award

Drugače sem pa pridna in pospravljam (kuhinjo sem danes že 2-krat in pol v celoti pospravila), kuham in perem. Sicer sem se prej spravljala prepisat do konca bivalno, samo mi še ni uspelo.

In poskakujem po sobi z medvedkom v naročju (drugače bi vseeno nekoga, da bi se z mano zavrtel ampak, če ni mogoče potem pa kaj "čmo") in skačem po bajti v mojih totalno ogulenih plesnih čevljih. Resnično so bogi.

19.19 - nekomu si všeč, pa tega ne opaziš

Tyler Hilton - Missing You

Aja hvala za spodbudne komentarčke, sem se naspala in danes je boljši dan kot včeraj, čeprav idej še vedno primankuje ampak pustimo to...
Sedaj si grem pa čajček narest, planinski.

1 komentar:

tjaši pravi ...

planinski čaj...jst bi tut;)... kaja ti sam pleš...pa se smej;)...pa bo vse lepo..ideje bojo pa kr letele;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...