sreda, 15. maj 2013

Živalski vrt: nepričakovano

Pa se vračam nazaj. Nevede sem si vzela skoraj tedenski premor, ker mi besede preprosto ne stečejo. Slišala sem lastne napisane besede na odru, sedaj pa se mi je zataknilo. Šment.

Vrnila sem se v kruto realnost soočanja s problemom malih lazarjev, ki požrejo prav vse kar vidijo na vrtu. Spravili so se na mojo meliso in peteršilj in sem jih naokoli preganjala z vrelo vodo. Čisto prav jim je!
To sem počela v torek. In gledala Evrovizijo. Za mojo favoritko sem si izbrala estonsko pesem. Čeprav nisem razumela čisto nič, sem se popolnoma raznežnila in mi je šlo kar že malo na jok. Pa niti ne vem zakaj. Nisem razumela pesmi, sem jo čutila. Ampak mislim, da zna Danska zmagati. Ima tak zmagovalni potencial.
Na našo pesem sem se sicer navadila, vendar ni kaj dosti pomagalo, saj smo zopet obviseli iz finala kot vsa bivša juga.


Sredo, današnji dan sem imela pester. Predavanja so mi odpadla, pa sem bila kljub temu pred faksom. Vzela sem si dan za izlet. Čudovit izlet, ki je prišel čisto spontano in nepričakovano.
Ena pijača s prijateljico, bivšo sošolko, ki je sicer na isti fakulteti, ampak jo vidim na vsake svete cajte in to je bilo enkrat po zelo dolgem času. Da sem slišala, kaj je novega. Da sva poklepetali.
Potem sem bila že tempirana naprej, saj sem za drugim ovinkom zamujala na drugo pijačo. Še dve prijateljici in bivši sošolki. Da smo malo pojamrale in malo prišle na tekoče.
Ampak sem bila natempirana.
Hitro sem prišla iz Bežigrada do živalskega vrta. Ja, dejansko do živalskega vrta.
Nikoli si nisem mislila ali pričakovala, da se bo dan tako razpletel. Mislila sem, da bova šla samo na kosilo. Ampak očitno me zna presenečati in mi s predlogi čisto "na glavo" postaviti dan. Z največjim veseljem in navdušenjem sem se strinjala s predlogom.
Verjetno žival, ki sem se jo najbolj veselila, da jo vidim je bil osel. Ja, osel. In sovice. Vse sovice. Pa morski lev. Pa kopitarji. Pa volkci. Pa kapibare in mara je najbolj prikupna žival. Mešanica zajca, srne in morskega prašička. Prikupno bitjece.
Sprehodila sva se naokoli. Prav luštno je bilo. Še vreme se je držalo, čeprav je hotelo nekaj deževati, ampak ni bilo sile. Samo nekaj kapelj.

Birgit Õigemeel - Et uus saaks alguse (Eurovision 2013 Estonia)



Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...