torek, 7. januar 2014

Mientras

Čeprav sprva nisem ravno kazala navdušenja nad programom Duolingo, sem ga sedaj kar v redu sprejela.
Nisem mu bila nakljonjena, ker mi ni bilo po godu dejstvo, da se besede prevajajo iz ali v angleščino poleg tistega jezika, ki se ga učiš.
Ampak sedaj funkcioniram tako, da poskušam razmišljati in iskati vzporednice v treh jezikih hkrati.
Malo obnavljam svoje znanje španščine. Predvsem besedni zaklad.
Po eni strani sem mnenja, da nisem kaj dosti odnesla od tistih štirih let španščine v srednji šoli. Po drugi strani pa sem bila lani med obiskom Valencije zelo prijetno presenečena, koliko nekega znanja se je pravzaprav nakupičilo, saj sem lahko sledila pogovorom. Presenečena sem bila nad tem, da sem bila skoraj da prepričana, da ne vem nič.
Mogoče z naslednjim obiskom Španije lahko že sodelujem v pogovoru, ali pa vsaj kaj povem. Tak bo cilj. Do takrat se bom pa pogovarjala z zeleno sovico.
Danes sem se prav nasmejala ob dveh stavkih.

Él duerme mientras yo cocino. Hable mientras duerme.

Skratka. Danes sem prišla do faksa. Prva prišla, med zadnjimi šla. Tako nekako izgledajo ti moji dnevi.
Imam narejeno precej preveč bi lahko rekla, ampak profesorica je navdušena in bi mi z največjim veseljem naložila, da naredim še eno različico letnega poročila. Bolj igrivo.
Če bo šlo tako naprej, se bojim, da me bo zamikalo.
Ne vem kdaj sem uspela toliko narediti, ampak je res, da izkoriščam te štiri ure, ko sem tam in doma malo prestavljam in sestavljam stvari, medtem ko si naštimam kakšno serijo.
Se pozna, zmanjkalo mi je serij na zalogi.
Sem v elementu.

S kakšno barvo bi pa vi opisali vaš dan?

Juanes - La Camisa Negra



Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...