sreda, 1. januar 2014

Žurka pri sosedih za dva štirinajst

Čudovit vstop v novo leto in žurka pri sosedih.
Tako smo končali večer, ampak zgodbe se začnejo tam nekje pri začetku.

Najboljši ognjemet na vasi.

Vse tisto, kar sem napekla prejšnji dan sem morala nekako pretovoriti do končne destinacije.
Eno čokoladno pito. Cel kup cheesecake kolačkov. Pa živo modre alkoholne želeje oziroma jello shots.
Pa vse družabne igre. Pa še sebe in stvari zase.
Skratka na koncu je vse skupaj izgledalo kot, da se selim. In potrebovala sem pomoč, da sva vse znosila v stanovanje.

A veste, da je cel projekt spravit te želejaste zadevščine iz kozarčkov ven. Skratka imela sva manjši projekt in se drug ob drugem oba mučila z modrimi rečmi. Potem pa sva pripravila še ostalo. Za prigrizke. Spravila vse stvari v hladilnik. Skratka bila sva pridna. Oba. Da je bilo kaj.

Velik avto. Zabavna druščina.
Šli smo na bowling in še pred tem na kosilo.
Arena v BTCju je bila naš cilj in destinacija za popoldne polno zabave.

Jaz sem bila najmlajša z največjim avtomobilom in šofer tistega dne. Na vodi.
Zabavala sem pa bolj kot vsi skupaj in vse žirafe.
Cel parti je bil že tam. Meni se je plesalo.
Novoletni bowling s fino druščino je odlična rešitev za zapolnitev popoldneva. Ste vedeli to?
Prvo mi je šlo super, ostale tri igre pa solidno. Sem zmetala kar precej krogel in podrla kar precej kegljev.

Novoletni bowling.

Parti enoprostorec. Na poti domov.
Parkirišče na drugi strani. Tako, da smo videli smrečico od zunaj in vse postavitve, ki jih premorejo sosedje.
Moder želejast aperitiv. Presenetljivo zabavni so ti jello shoti.

Igranje enke s polnimi kozarci, ki smo jih pridno praznili ob vsaki "napačni" potezi. Activity, kjer smo preizkušali predvsem naše risarske sposobnosti. Tako je naneslo in potem od tu naprej samo še zabava in poplesavanje.
Aja še hotdoge smo si privoščili med vsem sladkim. Tako za presekat.
Potem pa deset minut pred začetkom odštevanja zanimiva scena.
Sosed se je najavil da pride. In še nekaj ljudi, ampak naenkrat je dnevna soba postala prehod med vhodom in atrijem. Množica neznanih ljudi oblečenih v slogu 20ih. Tistih let velikega Gatsby-ja. Imeli so tematsko zabavo in rakete. Mi pa prostor za spuščanje. In kar naenkrat se je začelo odštevanje, ko sem iskala plašč in si natikala škornje na noge. In v trenutku, ko se je odštelo staro leto in začelo novo, sem stala na pravem mestu, v pravi družbi. S silvestrskim poljubom in najlepšimi željami za prihodnje leto. Za nekaj trenutkov je bil ves svet najin.
Potem pa smo radovedno gledali ognjemet nad nami in vse naokoli. Luštno.

Ko smo spustili vse rakete, popili nekaj šampanjca in si voščili srečno v novem letu, je druščina tako hitro izginila kot se je pojavila. In spet smo bili sami. Na plesišču.
Nato pa smo nadaljevali žurko pri teh sosedih, ki so prišli k nam na ognjemet. Samo zamenjali smo plesišče in se zabavali naprej. Do poznih jutranjih ur.
Naplesala sem se. Naplesala sva se. In bilo je odlično.

Potem pa smo krenili domov. Jesti kruhke in kar je še ostalo, dokler se poti niso razšle in sva se odpravila spat.

Jutro sem začela s pospravljanjem ob fini glasbi. OneRepublic sem si vrtela. In ravno prav hitro sem vse skupaj spravila v red in si naredila zajtrk/kosilo in ga pojedla ob družbi skokov novoletne turneje.
Tako se začne nov dan. Novega leta. Ki se je nadaljeval še bolje, ko sem dobila družbo. In sva preživela čudovito, lenobno, na izi popoldne. Čisto fino.

Die Atzen Frauenarzt & Manny Marc - Disco Pogo



Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...