nedelja, 11. november 2012

Ambient

Pa je še en vikend naokoli.
Izkupiček?
Tri igrani Catani. Ena zmaga.
Nekaj skeniranih risb in naloženih v virtualno skicirko.
Polit tuš po tleh.
Pogledan Ambient. Sejem pohištva na Gospodarskem razstavišču.
Začeta raziskava o Etruščanih.
In zdravljenje herpesa. Da se lahko spet lupčkam.
Čeprav je danes zjutraj počila ustnica in bi me kakšen vampir kar pojedel. Saj sem jaz za trenutek ali dva postala vampir sama sebi.

Jutranja zarja.

No, pa pojdimo malo bolj na dolgo. Če se nam ravno dan.
Sobota je spuščena mimo. Še sama ne vem kako sem jo preživela. Vem samo, da je bila ob koncu dneva omara pospravljena in nekaj za prihodnje dni na faksu postorjeno. In da sem sedela s knjigo v dnevni sobi in vneto študirala ter se poglabljala v določena dejstva, ko sem se hitro strinjala za eno družinsko igranje. Ali dva.
Pa je šla sobota mimo. Ob navijanju za naše hokejiste v zadnji tretjini. Jaz šele takrat postanem vnet navijač.

In potem je bila tu že nedelja. Ampak ob podaljšanem vikendu je to zgolj samo še en dodaten dan.
Postorila pa nisem kaj dosti več. Brala sem samo literaturo v angleščini in pogledala nekaj intervjujev pri Ellen, učinka pa ob koncu dneva ni nikakršnega.
Zgolj nekaj informacij o prihajajočem filmu Atlas oblakov znam podati. To je to, ko potegnem črto ob koncu dneva.

Bila sem pa še na sejmu Ambient. Na hitro sva skočila malo pogledati, ko je bil danes zadnji dan.
Je že pozabljeno. Dejansko nič ni bilo pretresljivega ali kar bi tako padlo v oči, da bi ti še vedno šlo po glavi. Čeprav lahko rečem, da je sejem v redu. Vendar se še vedno sprašujem komu je sploh namenjen?

To je to za ta teden in vikend. In od tu gremo naprej proti sredini novembra. Martinovali pa ravno nismo.

One Republic feat. Sara Bareilles - Come Home


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...