ponedeljek, 12. november 2012

Recipročnost

Zastavljeno in dano nalogo sem vzela precej resno, ker sem se poglobila v Etruščane. V njihova dela, poslikave in kiparske skulpture. Ko sem ravno pri kiparstvu - danes Google krasi Rodinov Mislec. Luštno.
Skratka, ravnokar sem vso svojo pisalno energijo vrgla kar v kratek spis o tem, kako sem jaz dojela Etruščane na podlagi vsega, kar sem v zadnjih dneh zasledila o njih.
Pa sploh ne vem, kje sem našla še ta čas, da sem se tako spotoma spuščala še v take globine raziskave. No, saj ni tako hudo, kot je sedaj tu napisano. Ampak to je zgolj avtorska svoboda, hvala lepa.

Danes sem stala v prazni sobi. S pogledom na atrij. Na sosednje male hiške, ki so se držale skupaj.
Na čisto drugem koncu Ljubljane. Ki to nekako ni več. S Hoferjem v bližini. Niso kot gobe po dežju? Na vsakem vogalu je. Razen, ko ga rabiš.
Luštno. Simpatično. Všeč mi je.

Danes me že cel dan spremlja Pink. P!nk. Kakorkoli.
Povsod se sedaj predvaja njena pesem Try. Jaz imam na mojih predvajalnih napravah še vedno Blow Me Last Kiss. Potem pa sem se navdušila nad Just Give Me A Reason z novega albuma. Morda se še kakšna najde. Ob konstantnem poslušanju.

Besede mi ne gredo najbolje od rok. V tem smislu, da se ne spomnim primernih izrazov, ki se včasih vsujejo kar z neba, da še meni ni znan pomen. Ampak danes pa to tako ne gre ne od rok, ne od ust, da bom rekla, da ni moj dan.
Votiven in recipročnost sta današnja izraza. Prvič slišim oba. Za prvega sem izvedala, da pomeni nekaj v smislu z podarjenostjo in zaobljubo. Drugi pa citiram iz SSKJ-ja kot dejstvo, da je kaj povezano s čim enakim, ustreznim kot povračilom.
Vsak dan se naučimo kaj novega.

In potem sva prešnofala cel Rutar. Toliko, da sva prišla do sklepa, da skoraj nič ni dobilo oznake - všečno. Ampak vsaki sedežni garnituri sva lahko pripisala, kje bi jo našla. Vse od tiste pri mami, babici do družinskih, uradnih, pisarniških in podobno.
Ne razumem, zakaj so biserčki tako popularni pri omarah in zakaj ni nobene lepe posteljnine nikjer.
Kljukica za sahara briljant barvo ter za azzurro modro. Modro globino morja. Slovenski jezik ima pomankanje izrazov za barve, zato hitro pridem do sklepa, da jih na nek način niti ne znam definirati. In všeč so mi nedefinirane barve.

P!nk - Just Give Me A Reason


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...