nedelja, 25. november 2012

Kurčeva zelenjava

Hočem toliko stvari narediti naenkrat, da se ne znam osredotočiti na eno.
Torej, morala bi narediti ilustracije za faks. Luno in tako. Pa sem naredila zgolj skico knjigice. Nisem pa nič resnega začela. Kar bi bil res zadnji čas.
Hotela sem narediti par skic živali za sebe, pa sem končala nekje pri pingvinih.
Moja soba je "ustvarjalni kotiček" in na moji mizi je zmešnjava. V ozadju si predvajam dele serij, mjuzikle in plesne filme.
Vedno me nekaj zmoti in nekaj spečem.
Glavo imam na petih različnih koncih in na nobenem za res.
Pogrešam na veliko.
Nimam koncentracije in požrlo me bo.


A se lahko zaklenem nekam za nekaj dni z vso potrebno opremo za ustvarjanje in to počnem dan in noč?
Ker kljub temu, da se vsi trudijo ostati izven mojega dosega, jaz še vedno nimam nobene koncentracije. Prav nobene!
In ob živce me spravlja to.


Občutno preveč se trudim biti pridna in narediti vse...

Maroon 5 - One More Night


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...