sreda, 28. november 2012

Šlafrok

Porabili smo nekaj minut in nekaj predloženih dokazov, primerov, da smo mogoče za eno malenkost bolje razrešili primer šlafrok-ogrinjalo.
Na videz svilnata stvar se ne more nikoli imenovati šlafrok, ker ta izraz ima skrit negativen prizvok za kopalni plašč. Konec debate.
Svilena halja. To bo to. Čeprav se mi zdi, kot da ima kakšen še bolj specifičen izraz.

Zadnje dni sem se zopet malo izgubila. Internet pri nas sicer je, ampak do mene ponavadi ne pride. Vedno ga prestreže kakšen opozorilen znak, ki nakazuje njegovo nedelovanje. Ampak žično rešeno gremo na izmeno - brat gleda serijo, medtem ko brskam po svetovnem spletu in obratno. Sicer je več obratnega dela. Precej več.
Ampak saj mi ni hudega.

Poskušam ilustrirati, ampak mi v resnici niti ne gre tako zelo obetavno. Se mi zdi.
Še vedno sama zgodba ni še razvidna. Nekaj o luni, noju, žerjavu in razbitemu jajcu.
Poleg tega pa smo imeli govorne nastope. Vsak je moral 3 minute govoriti o Etruščanih. Zanimivo, da smo se trudili, da se ne bi ponavljali in povedali vsak kakšno novo zanimivost, ali pa vsaj na drug način povedali isto. Baje so bili še bolj kruti kot Rimljani z njihovimi gladiatorskimi igrami. Očitno je bilo trplenje drugih vedno zabava celotnega naroda.
Saj ne, da bi se sedaj kaj preveč spremenilo. Smešnice so vedno posnetki sestavljeni iz prizorov, ko se drugi poškodujejo. Ker nas to blazno zabava.

Naughty Boy feat. Emeli Sandé - Wonder


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...