sreda, 7. november 2012

Srčast herpes

Ne vem kako se zadnje čase dogaja, da preprosto zmanjka časa še za tole moje večerno pisanje. Presneta reč, ko se kar izmuzne.
V ponedeljek sem živce izgubljala na celostni grafični podobi za izmišljen hostel. Včeraj pa sem malo skicirala in se pripravljala na današnjo ilustracijo.
Ker na koncu me premaga zgolj utrujenost in potem samo padem v posteljo. Glava je pa tako polna in gromozanska, da rabi zgolj počitek in ne dodatnega brskanja po možganskih predelih, da se besede sestavljajo in povedi tvorijo.

Tale november bo bolj skormen z objavami. Ker tale november ni najbolj priljubljen mesec.
Minus točke je dobil še z obsežnimi poplavami širom po Sloveniji, ko smo vsi samo nemočno opazovali, kako voda hitro počisti z nami. Pravzaprav nanosi enormne količine blata in vsega, kar nosi tok. In kako mogočne postanejo reke in tudi vsi manjši potoki. Kakšni so potem posnetki po televiziji pri poročilih, ko samo držiš od samega šoka roko pred obrazom in se čudiš kaj se dogaja skoraj pred tvojim pragom.
Ampak žal, narava vrača udarec. In ni videti nič kaj popustljiva, kaj šele da bi se umirjala.

Zunaj je mraz. Razmere so čisto neprijazne. Predvsem včeraj so bile. Mislila sem že, da se nam obeta sodni dan, ko je ravno v trenutku, ko sem stopila iz stavbe fakultete začelo deževati. Bolj kot sem se bližala končnemu cilju, torej železniški postaji, bolj je deževalo. In ne samo to. Sodra je bila. Poleg tega pa se je bliskalo in grmelo. V določenem trenutku je zagrmelo tako močno, da so se skoraj tla zatresla in sem za trenutek obstala na mestu. Malo prestrašena.
Dežnik je kolikor toliko zdržal celotno pot. Dobro, da sem ga imela s seboj.
Skratka - precej vremensko nenaklonjeno je bilo.

Zanimivo je bilo danes na ilustraciji, kjer sem izvedela marsikatero interesantno informacijo. Nisem vedela, da so bili grški kipi v njihovem času pobarvani. Da je podoba o Grčiji pravzaprav podoba, ki jo je izrisal čas in je nekaj namišljenega. Da je vsa ta sčiščenost in umetelnost pravzaprav ena velika laž in v resnici kič.
Hvala času, da jih je naredil bolj spodobne.
Pa še nekaj je bilo takšnih drobnih znanj, ki jih noben ni delil z nami, ampak so nas učili suhoparna dejstva, ki nam ne koristijo kaj dosti.
Da imajo različni pojmi ali živa bitja v različnih kulturah čisto drugačen pomen. Da je vsa umetnost, ki jo vidimo dejansko umetnost narejena z bogate. Da je to edino kar se ohranja in da smo že od vedno določeni med tisti 1% ter ostalih 99.
Skratka precej zanimivih podatkov je šlo danes skozi.

Včeraj pa sva se po vseh stranskih ulicah mojega "preljubega" mesta zavlekla prav do Layerjeve hiše. Na sadni čaj v prijetnem ambientu. Intimen kotiček.

The Kooks - Bad Taste in My Mouth


1 komentar:

Anonimni pravi ...

Nikoli nisem verjel, da bi zdravilo Genital Herpes lahko zdravilo, kot pravijo angleški zdravniki. Čakal je tako dolgo od leta 2013 v bolečinah in izpuščaj, da bi vedel, če obstaja zdravilo, ki je bilo na internetu, dokler nisem srečal tega močnega zdravnika zelišč, dr. Sagbo, ki mi je povedal, da je zdravil, nisem čakal, zato sem naročil njegovo zeliščno zdravilo in uporabljen, kot mi je povedal, tukaj sem 3 mesece do sedaj noben znak izpuščaja in bolečine in sem bil testiran herpes negativen. Če imate virus herpesnega virusa katere koli vrste, prosimo, ne oklevajte
kontaktirati dr sagbo diba. ima zdravilo za virus. njegov e-poštni naslov ..... drsagbo6088@gmail.com
njegov kakšen ...... + 2347019642881

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...