sobota, 22. februar 2014

Fruhcverge in ogromne jagode

Hočeš, nočeš - konec tedna vedno pride tako zelo hitro.
In tudi ta teden se je obrnil na okrog z neizmerno brzino.

Ta teden sem se predvsem posvečala ilustraciji. Nekako sem želela, da mi naloga ne ostane za nedeljo, ampak da imam lahko ta dan mir.
Tako sem pridno začela z delom že v sredo in nadaljevala vse do vikenda. Ni šlo v enem sklopu, šlo pa je postopoma. Obenem so prav prišle serije pa filmi in vse na sporedu po televiziji.

Z veseljem sem navijala za vse naše in to se ni končalo vse do zadnjega olimpijskega dne. Oziroma do zadnjega nastopa naših. Osem medalj je prav lep izkupiček. Nad pričakovanji. Jaz sem jih napovedala pet in so jih gladko presegli. Še več. Kapo dol športnikom, ki so ustvarili lep spomin na zimske olimpijske igre v Sočiju.


Her. S kakšno hitrostjo se razvijamo na področju računalništva in omrežij in komunikacije nas do njih je čisto verjetno, da se bo zgodilo kaj takšnega. Da bomo imeli OS, ki bo imel lasten razum in inteligenco, ki bo zmožna vse palete čustev in bo nekako svojeglava. In pri tem bomo kmalu zabrisali vse meje med "realnostjo". Tako, da se bodo razvijale nenavadne simpatije, ker bo človeštvo vedno hrepenelo po odnosu.
Zanimiv film. Dober za to, ko se v posteljo spraviš že ob osmih in si pred spanjem pogledaš en film. Za nagrado.

The Secret Life of Walter Mitty. Sanjarjenje čez dan je tudi pri meni včasih popolnoma običajno. Je pa res, da se hitro zgodi, da pozabiš na svet okoli, ker je tisti notranji, ki ga živiš toliko bolj razvit in zanimiv. Zato se je včasih dobro podati na kakšno spontano dogodivščino, da si ustvariš lastno zgodbo.

Predavanje o pomembnosti zgodb.
Zanimivo predavanje. Vsak nosi svojo. Vsak govori svojo. Samo znati jo mora povedati.
Vsi želimo biti slišani in poslušani. Vsak se trudi po svoje.
Jaz tipkam.

Kakšno je veselje, ko si v trgovini vzameš FruchtZwerge in jih imaš naslednji dan za zajtrk, ko brata ni da ti jih poje. In še naslednji dan skupaj z jagodami.
Kakšen je izziv, ko se sprehajaš čez gozd in je sedaj to nova kategorija - sprehod čez ovire.
Kakšne so skrbi, ko se kar vozimo in vozimo in nam na števcu kaže samo še za dvajset kilometrov vožnje.

Birdy - Wings



Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...