petek, 14. februar 2014

Žametna vrtnica

Pa je spet tisti 14. februar, ki ga vsi napovedujejo in pričakujejo že mesec vnaprej. Tukaj gre predvsem za trgovce, ki nas bombardirajo že takoj po začetku novega leta, ko se umaknejo vse bleščeče stvari in jih nadomestijo rdeče. Srčkaste in takšne.
Potem pa kamor klikneš, kamor se obrneš je omenjeno razvajanje v dvoje, trenutki v dvoje. Kot nekakšen pritisk.

Ampak dokler ne greš v trgovino in ne odpreš interneta je čisto sprejemljivo.
Še posebej, ko se pred tvojimi vrati pojavi z rdečo vrtnico in srčkem. Kako prikupno. In vrtnica je prava lepotica. Res jo občudujem.


Za dekleta rože, za fante pa sladkarija. Sedaj je Rafaelo tudi v obliki srca.
Ampak je luštno, ko skupaj navijava za naše. Saj sva želela izkoristiti ta čudovit sončen dan, pa je šel načrt po zlu.

A poznate tisto iz reklame za Eurojackpot: "… pa spala bi cel dan."
No, jaz bi rekla, da je to bolj muka kot užitek. Včeraj sem preležala cel dan, ker sem bila kot bi me nekaj povozilo. Čisto brez energije. Malo precej slabotno, zato ta ležanje po celem dnevu kar malo najeda.
Jaz ne bi spala cel dan. Nisem za takšne stvari.

Sem bila danes čisto srečna, da sem na nogah, tako da se je dan začel precej narodno-zabavno. Ne reci nikdar. V dolini tihi. Daj mi poljub. S kitaro po stari Ljubljani.
Valčki so preprosto čudoviti.

Čuki - S kitaro po stari Ljubljani



Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...