petek, 7. februar 2014

Petek in Soči

V kakšni situaciji pa smo sedaj. Hmm.
Tista težka odeja snega in ledu se je počasi tali. Tako, počasi.
Ali pa sem se vsaj jaz izkopala iz tega in se začela premikati. Sem malčka peljala na sprehod.
Najprej je to pomenilo, da sem se premaknila do mesta in šla po recept. Potem pa je to pomenilo, da sem se peljala do Ljubljane in šla pokazat vijolično nalepko na steklu.

Dvojni delovni zmenek smo imeli.
Ob kokicah in mafinih in vseh računalniških napravah. Vsak na svojem področju smo na dolgo in široko analizirali trenutne projekte. In na koncu je šlo vse skupaj tako, da smo podvojili tisti čas, ki smo si ga sicer nameravali vzeti in kar naenkrat se je dan prevešal v drugega.
Ampak mogoče je nekaj nastalo. Mogoče pa je.
Samo še potrditve so potrebne, da bo potem šlo za res.

Misel iz beležke.

Presenečena nad relativno zgodnjim vstajanjem. Mislim presenečena sem bila nad vso energijo zjutraj.
Dan pa je šel mimo, da komaj vem kako in kaj. Samo kar naenkrat je bila po televiziji že otvoritvena slovesnost za Olimpijske igre. In sedaj ležim pod toplo odejo in brskam po spletu ter malo razgibavam prste.

John Mayer - Half of My Heart



Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...