torek, 25. februar 2014

Propadli načrti

Točna sem bila. Splanirala sem si tako, da ja ne bi zamudila.
Pa nisem. Ker ničesar ni bilo.
Sončna Ljubljana. Gladka vožnja do mesta, brez prometa in potem se sprehajam proti Ljubljanici in kličem, da poizvem kje se dobimo.
Prvič, presenečen glas, ki me sliši.
Drugič, zmedenost.
Tretjič, aja ups, pozabili so mi sporočiti, da je prestavljeno.
Potem ti pade dol tudi sprehod po sončnem centru.

Ni fino planirati stvari. Ker si potem popolnoma nepripravljen, ko se stvari obrnejo. Ampak sem hitro ukrepala, da se je tisti načrt, da pridem kasneje domov, obrnil naokoli.
Saj ne, da je bila to danes prva nezanesljiva stvar. Že prej je teta na referatu ugotovila, da nam je poslala maile z napačnim datumom. Da je zamenjala mesece in bi moralo biti predavanje v resnici danes. Pa je sedaj drug teden.

Je pa delovalo tisto, kar sem mu naročila.
Lazanja in jaffa keksi.
Da sem se prišla crkljat.

Vsi plemiški nazivi.

Avicii - Hey Brother



Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...