petek, 24. junij 2011

Oddaljen zvok

Guilty pleasure. Ko so prvič omenili se mi še sanjalo ni, kaj bi lahko označila pod to. Sedaj vem.
Ne znam pravilno ubesediti. Nekaj med krivdo in užitkom/veseljem. Kar nas naredi malo srečne, ampak ne upamo zares na glas priznati. Pa naj se gre za glasbo, filme ali kakšno modno stvar.

In če slišim oddaljen zvok, ki prihaja iz daljave. Je to zvok Čukov, ki so se znašli na naši veselici. Imele smo velik plan, ki je padel v lužo. Tisto, 'taveliko'.
Skratka, jaz jih slišim, ko se sprehajam gor in dol po ulici. In če me kakšen sosed vidi, kako se vrtim, nisem bila jaz.
In kako se v ritmu zibam. Ne, nisem bila jaz.
Kaj si pa morem, če sem pa vaška deklina, ki si da roke v boke in se pozibava v ritmu. Joj...

Drugače pa. Danes...
Vem, da sem bila v nakupovalnem centru, kjer je izpadlo, kot da bova z bratom en teden odrezana od sveta.
Vem, blazno neproduktivna sem.
Bo jutri boljše. Jo mahnem na zahod. Občudovat smaragdno reko.
Ko bo Slovenija praznovala. Ravno toliko kot sem jaz 3 tedne nazaj.

Čuki - Rock and roll za zmeraj


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...