nedelja, 19. junij 2011

Slovenija ima talent drugič

Danes sem doživela že vse. Od obupa do spoznanja. Od potrtosti do neizmernega veselja. Od zvestobe do dvoma. Različna stanja duha za en sam dan.
Ravnokar pa se mi v mislih poigrava precej nenavadna misel. Grem prespat.

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
Barney Stinson (How I Met Your Mother: S02E01)
Ko sem žalosten, končam s tem in sem namesto tega enostavno fantastično. Resnica.

Slovenija ima talent. Veliki finale že drugič.
Čez režiserja nimam čist nič dobrega z povedati. Obup!
Pa njegova postrani kamera.
Nekako mi ni predstavljal 'waaw' trenutka, samo nekaj za v nedeljo zvečer. Tako, precej nedokončnega.


Držala sem pesti za The Artifex.
Masko dol. Kapo dol. Res.
Kul je vsa misterioznost.


Pa še malo za Jaka in Julijo. Ker sta bila fina. Čeprav je bil Julijin mogoče kanček preveč neprimeren za takšno pozno uro in razpoloženje. Dobesedno smo vsi dobili purjo kolt.
Ampak sem vesela, da je zmagala. Po vsem kar je že doživela, je prav malce obrniti življenje naokoli.
Tako, to je to. Za to leto.

Brendi - Zelene oči


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...