petek, 11. november 2011

Preveč enajstic

V petek, ko se ura izteče proti koncu in ko vonj fiksirja zavzame ves prostor. To je čas, ko se počutim osvobojeno od celotnega tedna. Od vsega.
Stopim ven na zrak. Jesenski.  Vetrič, ki sem ter tja prenaša vse odpadle liste. Barve, ki se lesketajo v soncu. Ta pa se sicer zgolj sramežljivo kaže naokoli.

Danes je prav zanimiv datum. In samo še ena takšna priložnost bo drugo leto, potem pa dolgo več ne.
11/11/11
Videla sem enajst enajst enajstega enajstega dva tisoč enajst.
Če pravijo, da si bi bilo takrat fino nekaj zaželet, potem jaz povem, da mi čisto nič ni padlo na pamet.
Lahko bi rekla, da nimam nobene želje. Ampak bi se malo zlagala. Čisto malo.

Samo toliko v vednost.
Dejansko bom naredila premor, oziroma sem že nekako v tem.
Pač po več kot treh letih konstatnega in vsakodnevenga pisanja, preprosto rabim odmor.
Do nadaljnjega.

PS. Tisto, ko sem zadnjič omenjala, da smo naredili en mali fotošuting oziroma projekt na šoli.
Moč ga je videti na pohištvenem sejmu Ambient. Poiščite VŠD kotiček.
Ker je tako naneslo.

Katy Perry - The One That Got Away


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...