sreda, 2. november 2011

Španija

Če se je poznala nekaj dnevna odsotnost od pisanja in objavljanja, je za to "krivo" le eno - potepala sem se.
Tokrat smo s puncami izkoristile podaljšan vikend in za en teden odšle v toplejše kraje. Nekam bolj vzhodno.


Španija. Valencia. Sevilla.
Prvič sem šla v Španijo. Prvič sem letela z letalom.
Skratka veliko je bilo stvari, ki jih še nisem počela. In moram reči, da sem bila kar pridna.


V podrobnosti se danes ne bi spuščala. Tukaj bom pustila samo nekaj občutkov. Nekaj besed in kakšno slikico.
Ostalo, no ostalo mogoče pride nekoč. Nekdaj.


Če potegnem črto pod vse, je bilo zabavno in fino.
Mogoče bi bilo lahko še bolj, ampak smo imeli težave z biti na pravem mestu ob pravem času.
Ko sem danes počasi nalagala sličice na računalnik, sem ugotovila, kako zabavno vse skupaj izgleda.

Spoznala sem špansko govorečo kulturo. Njihov način. Prigrizke in bolj malo sieste.
Nekaj turističnih znamenitosti in veliko sprehajanja po mestu in naokoli.


Skratka bila je prijetna sprostitev in biti nazaj mi v tem trenutku čisto nič ne ugaja. Čaka me tona dela. Čaka me toliko stvari in izčrpana sem.
Sem si pa privoščila počitnice, ko sem bila cele počitnice bolj kot ne pridna in sem delala.

S težavo se bom vrnila v moj vsakdanjik. Največjo.


Kaiser Chiefs - Ruby


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...