petek, 5. junij 2009

Fuksija

mood: vredu


Dobila sem šopek po poti natrganih rož. Luštna pozornost od Špele.
Bivalna bo sicer ob mojem pritoževanju čisto lepo zaključena.
Po barvah sodeče sem roza in zelena. Barva fuksije.
Fotošuting. Rožice v krogu. Fotka s senco.
Pica na kose. Margarita s kečapom.
Nek film med umetnostno. Sicer ni bilo pretiranega zanimanja. Nek umetniški o Rodinu in Camille.
Neverjetno koga spet ni bilo v šoli...


Profesorica za špano je razočarana nad mano. Pač ocene pri španščini so padle. Sicer pa nič nimam v načrtu. Twilight scena. Rdeče jabolko.
ODV obup. Restavratorstvo pač. Sicer mi je hotel uturit ogled neke restavratorske razstave, ki bo v Kranju. Naslednič se ne bom oglasila s kje sem.
Slika v sliko oziroma bolje, fotografija v fotografiji.
Največji problem je, ko nekdo na glas pove resnico in je nakoncu vsega kriv.


Cel dan smo delale načrte, kako bo s tem, ko bomo šle zvečer ven. Nekako so se pojavljale težave. Sploh v povezavi z vremenom in lokacijo.


Tako, zdaj ko sem se z Ronom malce poigrala pa nazaj v Ljubljano na praznovanje mojega b-daya.

Simply Red - Sunrise

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...