ponedeljek, 1. junij 2009

Zapisnik

mood: am...

V šoli smo bile zjutraj kot nekakšne tajnice, saj smo Romi pomagale.
Naša profesorica za moj definitivno "najljubši" predmet je totalno zmešana. Poleg dveh domačih branj - še letos, kar pomeni nasledni teden, nam hoče uštuliti še 3 ure slovenščine naslednji četrtek. Ena ura res ni dovolj?

Mala animacija z rahlim občutkom teksture. Barvna žaba, ki skoči v neznano. Čeprav smo dobivali tudi ideje kako premakniti, ubistvu koliko, premakniti polžka na listu papirja.
Optične prevare od katerih te dobesedno boli glava.

Zobozdravstvo in zdravstvo je v k. Resno. Ubistvu res ne razumem zakaj te naročijo ob točno določeni uri, če potem čakaš kot budala na totalno neudobni klopi, ob najedanju nekih majhnih otrok. Obup. Resno.
Potem pa mi je šarila po zobeh pol ure. Jao. Očitno je imela veselje sedaj, ko še nekaj dni nisem 18.
*in potem mi po glavi začne odmevat pesem (iz resnično meni neznanih razlogov) - vse najboljše zame, vse najbolše zame... skeri...)*

Še vedno ugotavljamo, da je naša mala žverca malce zrasla. In samo spi. Dobesedno.

Ja bila sem čisto preveč aktivna in sem igrala odbojko na vrtu. Dosežek, bi rekli vsi.

Spet je imel tuširanje in potem je bila cela bajta mokra. Talent.

Katrina & The Waves - Love Shine A Light

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...