četrtek, 18. junij 2009

Eno leto

mood: nedefinirano

Vam nekaj povem? Od mojega prvega posta danes mineva natanko eno leto. To se pravi, da že celo leto opisujem moje prigode, razmišlanje, vas zasuvam s fotografijami in risbami. Že celo leto vam na koncu objave prilagam pesem. In tole je 357 objava, kar pomeni, da mi manjka samo 8 objav pri dejstvu, da bi vsak dan napisala en post. Pridna sem kajne?


Omislila sem si novo serijo. The O.C., kar vredu po 3. delu.


Bogi moj kuža. Zjutraj se je čisto zabaval z jogurtovim lončkom in nas tudi. Spanje. Hrana. Grizenje. Spanje. Potem jo je pobrisal iz drugega konca vrta domov, jaz ga pa iščem. Na sprehodu se je najprej pol ure igral s psičko Abo, potem pa je bil napaden. Bogi Ronči. Pomoje ima še zdaj traume. In je od strahu malce preveč pojedel. Bogi...

Aja pa še majhna prenovica je bila danes na razporedu.

Milow - Ayo Technology

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...