sobota, 6. junij 2009

Hel pika P

mood: vredu


Mogoče sem se pa res malce prehladila in to le ni samo cvetni prah.
Miley Cyrus na trenutke deluje kot majcena punčka. Danes sem si končno do konca pogledala Hannah Montanah: The Movie. Poleg tega pa sem videla tudi MTV Movie Awards v celoti. Kristen in njen spodrslaj. In še druge stvari.


Včeraj je bilo potem prav super. Stanovanje pri Anji (njeni sestri dejansko). Mercator. "Punčke koliko pa ste ve stare?" (smeh). Meta. Pod streho in čudne vonjave. Dejansko sem zvedela, kar nekaj stvari.


Potem sva šli z Laro k meni, kjer sva prespali in se je nauduševala nad mojim psom.


Zjutraj in tudi čez dan sva bolj kot ne poležavali. Malce sva se igrali z Ronom, ga crkljali in tako naprej. Štele sva mu tudi kosti. Važno, da se dela nekaj vegi in bevska na žogo. Kljub temu, da smo šli kupit ograjo, da nam ne bi ušel, ni bilo kaj preveč uspešno. Šele z nekaj popravki smo dobili željeni rezultat.


Na oranžni vrvici.
Pameten in ponosen kuža. Henrik Edward Ludvik Plemeniti.

Miley Cyrus - The Climb

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...