torek, 30. junij 2009

Js bi rabla...

mood: vakumsko

Pa toliko bi bilo za napisati, ampak je še tisti kanček, ki se mu reče veselje do pisanja odjadral nekam po svoje, stran.
Z Laro sva šli v šoping. Sicer pri meni to ni bilo razvidno, je bilo pa toliko bolje pri njej, saj je bila na koncu založena z raznoraznimi vrečkami.
Seznam. Jaz rabim, jaz bi mela - sta bila dva tipična začetka stavka danes zjutraj.
Čakanje pred zaprto trgovino. Šoping. Šoping. Šoping. Probavanje najbolj čudnih stvari - vzemimo kot primer mene v ozkih "usnjenjih" hlačah ali pajkicah s podobnim svetlečim efektom in karirasto srajico. Resnično nepredstaljivo.
Malica. Sirova stručka v kombinaciji z jogurtom. Takojšne rekreiranje.
Dolge obleke čudnih krojev. Visoke pete.
Po asfaltni puščavi v sosednje trgovine. Trola.
Čopova. Irena. H&M again. Probavanje na kubik.


Bowling. Fotošuting z mojimi očali.


"Študentsko" delo. Nekaj zasranega vmes, ampak teoretično je šlo. Praktično ja je bilo bolj za silo.


Za moje nepisanje je kar nekaj napisanega.

Kelly Clarkson - Breakaway

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...