sreda, 1. julij 2009

Zapisane ure

mood: sarkastično

Zjutraj vožnja. Spet. Avtocesta. Krožni. Rikverc.
Potem sem bila pa pridna in sem pomagala delati. Printar. Iskanje karbon efekta. Polage. Fotkanje dresov in podobno. Ja no.

Dejansko je tukaj že julij. Poletni mesec, ki ni še toliko poletni kot ponavadi. Kar je sicer prijetno.

Hecno se mi zdi dejstvo, da že več kot eno leto to pišem. Resno. In ko pogledam nazaj vidim moje recepte za koktejle. In bolj sproščeno in optimistično vzdušje. Letos je prav turobno. In te počitnice mi sploh niso.
Lanske so bile resnično boljše.
Saj mogoče se še kaj razvije, ampak vseeno je že začetek drugačen in ne kaže na noben razvoj v pozitivni smeri. Joj.
Pojma nimam kje se je izgubil moj optimizem. Živahnost in lahkotnost. Mogoče med šolskim letom? Verjetno nekje na poti.
Ni življenja. Nobenega. Brez energije. Veselja.

HIM - Join Me

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...