petek, 10. julij 2009

Samo serija

mood: vredu

Kopanje psa pa je tudi izkušnja. Na koncu ne samo, da je pes moker, tudi jaz sem. Sploh, ko na vsak način hoče priti izpod tuša.

Moj playlist je naravnost obupen. Kje za vraga sem morala nevemvečkdaj slišati pesem Sound Attacka in sedaj se vrti non stop. Podn. Resno.
Resno kdo še posluša "Konec je poletja" sredi poletja. Patetično. Preveč.
Saj bom šla čez urco ven, ampak vseeno.
Skrbi me za jutri. Resno.

Kam so izginile tiste tople, suhe, jasne poletne noči, ko sem šla sredi noči ven samo gledati v nebo in opazovati zvezde ter šteti utrinke.
Ker sedaj ni nič kaj toplo. Vedno je mokro in pa še oblačno. Pa tudi tako dolgo nisem pokonci, ker imam ponavadi zjutraj vožno ali podobno.
Mogoče bo pa v bližni prihodnosti kaj iz tega.

In non stop moram poslušati Cascado in podobne stvari, ker očitno moj "mali" bratec nima nobenega občutka za glasnost.

Aja Live! je šokanten film. Resničnostni šov v katerem "igrajo" rusko ruleto. Pri tem je 5 nagrad in 6 tekmovalcev.

Emilia - Big Big World

1 komentar:

žuža in irena pravi ...

Kaja!
Pokliči me!!!

Žuža in Irena

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...