sreda, 8. julij 2009

Krema za roke

mood: pozitivno

Rekla sem, da bom zadela na lotu. Rekla sem, da bom zadela v 8. polju.
In veste kaj se je zgodilo. Zadela sem na lotu v 8. polju! Sicer samo štrico ampak je pa.
Neverjetno a?

Poleg tega pa sem danes dobila še osebno. Naredila sem tudi CPP teste.
Še Helena se je name spomnla.
To je res čist višek. Noro.

Važno, da sem si v knjižnici sposodila knjige bolj duhovne narave. Ampak najboljše je bilo pri tem to, ko pridem na tist "avtomat" za izposojo in mi napiše, da ne morem knjige uzeti, ker je že izposojena. Pa v rokah sem jo držala. Knjižničarka je potem rešila zadevo.

Neverjetno, ampak zadnje čase se nekam neverjetno veliko potikam po Kranju. Sicer je čisto mrtev in tako, ampak vedno moram nekaj iti iskat, vrnit in podobno.

Dolg telefonski pogovor. Ja tega pa že dolgo ni bilo.

R.E.M. - Losing My Religion

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...