sreda, 15. julij 2009

Udarec prstov ob ploščico

mood: sesuto


Moj nivo razpoloženja in funkcioniranja je podoben melodiji in vzdušji pesmi Poletna in Hallelujah.
In niha. Že cel dan. Super pa sesuto. Pa super in zopet sesuto.
Patetično je slišati začetek pesmi "Lansk poletje blo je fajn..."


Mislila sem, da sem sposobna, pa mi res ne uspeva. Ker risanje na roke je vredu, ampak ko vneseš v računalnik ni tako kot bi moralo biti.


Z Ronom smo imeli zabaven sprehod. Ta kuža je res posrečen. In postaja labradorec, ker mislim, da mu je voda postala všeč. Sam od sebe je šel notri. In potem sva skakala po vodi gor in dol. Gre pa samo do določene globine. In važno da bevska na psa. Tistega, ki ga že ni več na vidiku.


Sedaj sem pa spet tu. V prevroči sobi, ki jo je nemogoče shladiti. Obdana z listki na katerih naj bi bile ideje pa se jih ne da realizirati.

Alphaville - Forever Young

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...