petek, 3. julij 2009

Kokosovi piškoti s čokolado in alpsko mleko

mood: sveže

Vožnja ob standardnem času. In enako jutri.
Sploh ne vem zakaj to omenjam.

Najbolj sem se ustrašila brata, ko sem prišla domov. In to pri dejstvu, da je spal v lastni postelji.

Potem pa me je še drugič "fršlok" zaradi muske, ki jo je slišala cela vas. Tuc tuc tuc. Katerega bistvo besedila je "you've got the sweetest ass in the world". Neverjetno izvirno.

Potem pa sem delala. Rezala. Fenala. Prelagala. Skala. Plesala. Dejansko sem si popestirla čas. Kar je dokaj neverjetno. In na koncu precej zabavno.
Narodnozabavna glasba. Atomik harmonik. Bepop s poletnimi "hiti". In "Hit the road Jack".

Pobarvan zidar. Zabava pri sosedih. Pobegli pes. Pobegla govoreča papiga. Prekoračitev meje.

Jani Golob - Prisluhni Školjki

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...