nedelja, 12. julij 2009

Sežgan

mood: dobr


Ležanje zunaj pod mojim jabolkom in opazovanje hitrosti premikanja oblakov skozi majhne odprtinice med vejami prekritimi z zelenimi listki.
Prebrala sem tisto knjigo o reinkernaciji. Potem pa sem v roke prijela knjigo Harry Potter in Polkrvni princ.
Že kar nostalgija. To je pa bilo nekaj. In še vedno me živcira tisti stavek na začetku drugega poglavja "Prav tedaj pa se je ob robu reke z zelo rahlim pokcem iz ništrca prikazala sloka postava v oglavnici."
Resnično si moram prebrati Kendov prevod, ker tale je še vedno obupen in totalno čuden. Enkrat, ko bo čas za to. Pa tudi zadnjo sedmo knjigo v slovenščini.
Ampak vse ob svojem času.
Ja je pa res, da je že dolgo od tega. Od vse HP manije in vsega.

ok so bli še prisrčni k so bli mejhni.
Rupert pa najbolj in še vedno je.
Ampak kako je dobro gledati te filme, ko so skozi leta rasli.


Drugače pa smo Rončija ganjali gor in dol po vrtu. Skupaj z Evo. Vmes je nastradal palček. Ampak upajmo, da bo spet kmalu s celo lučko.
Aja kuža pa je pravi mali pozer.

Na pesmico pa sem naletela na Jasninem blogu.


Lou Reed - Walk On The Wild Side

2 komentarja:

Jasna pravi ...

anede, da je fina :D
in the backroom she was everybodys darling

oh, HP ... jz sem bila obsedena! ampak potem nikoli prebrala 7. knjige. (4. in 5. znam bolj kot ne na pamet. vsak nekoč sem.)

Kaja Zalokar pravi ...

o kako te prpraut do komentiranja *smeh*

ja je fina ja :P

ma dj če sm se spraula filme gledat pa to... k jih že najdl nism... pa sploh najdl se nism zanimala za HP (Twilight pa to)
nisi 7 prebrala? čakaš na film? al si čist prerasla :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...