sobota, 11. julij 2009

Rjav cvetlični lonček

mood: vredu

Lepotec mali.

Moja playlista je čez dan izgledala nekako tako:


Okoli pa skačem v oblekčasti oblekci. Iznašala sem zanimiv način zavezave.


Ja naš kuža je tak scrklanček. Vsi ga valjamo po rokah. Non stop.
In igrala sva se ter laufala gor in dol po vrtu vsaj eno uro, če ne še več. Pri tem, da sem bila jaz večino časa v pripravljenosti in s fotoaparatom v rokah. Ronu pa je uspelo pozirati. S podkupnino.


Najboljši smo, ko se vsi zberemo v dnevni okoli psa in se z njim igramo.

Še boljše je pa takrat, ko po celi mizi iščem telefon, ker vem, da sem ga ravno na tisti konec odložila in se začnem sama sebi smejat, ko ugotovim, da ga že ves ta čas držim v roki. Talent.

Perpetuum Jazzile - Bee Gees Medley

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...