torek, 14. julij 2009

HP mania

mood: presenečeno

Dve neverjetni stvari sta se zgodili danes.
Prvič. Helena je prišla na obisk. Neverjeno. Pač špricanje Ronija z vodo in podobno. S stvarmi na tekočem. Spomini. Najine fore. Divjakinja. Ležanje pod jablano.
Prijetni so ti obiski.
Drugič. Dobila sem oranžne kopalke. To dejstvo je še bolj nenavadno in neverjetno. Mami je prišla iz prestolnice in mi je prinesla kopalke, na katere je naletela v trgovini.
Verjetno sem bolj kot nad tem preseneča nad dejstvom, kako lahko misli vplivajo na stvari. Kako se želje počasi uresničujejo.
Še moj oranžen Fiat Punto Grande. Tist živo oranžen.

Ron zna dati tačko. Saj nakaže tako. Mogoče mi ga je pa že uspelo naučiti. Neverjetno.
Nekako razume tudi ukaz "dnevna, prostor", ker se po ugotovitvi, da mogoče res nič ne dobi odpravi tja. Bogi pa je bil, ko sem se najprej s šprickotom in potem še z vrtno cevjo, na katero je namontirana pištolca, ves pošprican in bogi. Čeprav je danes šel v vodo. Neverjeten je ta naš kuža.

McFly - The Winner Take It All

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...