petek, 24. julij 2009

Mala rjava labradorka

mood: soparno

Pogled na cesto, ko so se cestne svetilke že prižgale v ozadju pa se barva nebo. Twilight dobesedno. Čaroben pogled in vzdušje, ki na fotografiji ne izgleda tako kot "v živo", kot tist pristen pogled.


Ja danes sem končno doma. S povezavo v svet. Objavila sem že vse bloge, ki sem jih pridno ob večerih pisala in fotografije, ki so nastale čez dan.

Danes sem še doma in jutri, potem pa grem na morje. Neverjetno.
Ker lanskoletna želja po morju je bila ogromna. Ampak ne tisto, da bi se sedaj namakala. Pač pa morski zrak, vonj, pogled na valove, vzdušje, senca pod borovci. V upanju, da v bližini ni kričečih otrok.


The O.C. sem pogledala v celoti. Res lušten konec, ampak bi še gledala. Zdaj moram pa novo serijo najti, ker ostale bodo šele jeseni naprej in to bo še dolgo. Mogoče bi Housa začela gledati.

Dandy Warhols - We Used To Be Friends

Uvodna pesmica pri Veronici Mars, ampak se je znašla tudi pri O.C.-ju.

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...