sobota, 9. maj 2009

Filma

mood: pod vplivom filmov

Nights in Rodanthe. The Notebook. Waaaw. Samo waaaw.
Družinsko gledanje.

Drugače pa je bil včeraj tak zanimiv dan. Predvsem napolnjen s praznovanjem.
Špelin in Sarin rojstni dan.
Vse se je začelo že zjutraj v tisti minuti, ko sta stopili v razred. Polno voščil. Drobna presenečenja, ki šokirajo in podobno.
5 minutna predstavitev, ki je vsebovala celih 8 slidov ali nekaj podobnega in kanček Vivaldijeve pomladi, ampak tudi nekakšno "nagrado".
Polno je bilo smeha. Dretje čez cesto na semaforju.
Potem pa sem šla domov odložit stvari in druge vzet seboj in se preoblečt.
Vlak je imel, pač neverjetno ane, spet zamudo, ko se mi je že tako ali pa tako mudilo.
Tako, da s tistim s katerim sem nazadnje navezovala stike, tokrat klepetala.
Sicer odzivi na to dejstvo so bili pričakovani.
Poleg tega, da sem bila na koncu jaz kriva za vso zamujanje in vse, ker sem šla še na wc.
Tivoli. Spet.
Iskanje primernega mesta. Komarji. Drug plac. Piknik "varjanta". Nazdravlanje.
Po rednih odhodih na wc. Ohladitvi in vsem smo se počasi odpravile na drug konec. Z vmesnim tekom.
Pristale smo na meti. Žiga in Jani. Spet tist iz vlaka.
Potem pa proti Bachusu. S tem, da so šle one notri, jaz pa domov.

Ja, danes smo imeli še "roštiljado" in smo pekli na žaru.
In ni se mi dalo v Ljubljano na dan elektronike.

Maroon 5 - She Will Be Loved

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...