torek, 5. maj 2009

Prasec

mood: ne morm se odločt

Dan potekal bolj zdolgočaseno in nezavedno.
Zjutraj sem bila že ob 9ih v Ljubljani, čeprav sem imela golf šele ob pol enih. Tako, da je bilo šetanje po centru in trgovinah, sedenje na prešercu in dolgočasenje. Vožnja s trolo. Moj spomin. Iskanje mercatorja. Iskanje igrišča.
Golf. Anglež in posledično razlaga v angleščini. Potem pa smo v roko dobili palico in poskušali "pokositi travo". Kasneje smo to izvajali z udarcem ob žogico, ki ni letela pretirano daleč. Zamah s stilom. Poskusi tihotaplenja.
Lutanje v Vižmarjah.
Vožnja. Ustavlanje pešcem. Nezavedanje.
Moj nadvse prijazni bratec mi je pojedel puding. Pri tem, da je imel 4 svoje.

Mogoče jutri dobim obisk.
Pa jutri imamo slikanje. Brezveze.

Taylor Swift - Love Story

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...