sreda, 6. maj 2009

Neočitno opazovanje

mood: brez glasu

Danes je bil tak, prav zanimiv dan.
Telovadba oz. ležanje na tleh in pletenje kitk Lari. Sicer smo vmes tekli na 60m ampak smo potem spet sedeli v telovadnici.
Belo svetleče senčilo. Krofek.
Najbolje je bilo, da smo imeli slikanje med slovenščino. In potem tu nastane nekakšen zaplet. Kot prvič uletimo pred učilnico in tisti, ki so imeli notri se sploh niso hotli spokati ven. Dobili pa smo tudi namig, da ima naša profesorica danes rojstni dan. Seveda smo čakali in čakali, da je profesorica končno prišla. Potem, ko nismo dobili razreda smo se vsi skupaj nabasali v manjšega zraven. Tam pa smo jo presenetili s pesmico in darilom. Seveda je bila čisto paf. Potem pa uleti fotograf, da imamo slikanje. Juhej.
Preden se vsi postavimo, vsi pridejo in tako, nas vidi že cela šola. Končno nam nekaj uspe. Odpade prva ura slove in imamo malico.
Potem pa odmor in jaz dobim obisk. Sicer je to zgledalo tako, da najprej noben sploh ni verjel in so vsi mislili, da se zajebavam, ampak, ko so dojele, da mislim resno so se vse naštimale pred šolo, da bi to videle iz prve roke.
Pikec je prišel na obisk. Ubistvu so imeli predstavo in potem malce prostega časa in mi ga je uspelo prepričati, da pride pred Križanke. Sicer sva se po hitrem postopku zbasala iz vidnega polja in se namestila na klopcah pred NUKom.
Sicer je tiste pol ure ali 20 minut minilo hitro in jaz sem morala naprej na naslednjo uro, on pa še malce po naši prestolnici.
Druga ura slovenščine je potekala brez kakršnihkoli domačih branj ali možnosti zvišanja pritiska pri profesorici. Cankarjev slog, posledično to pomeni spanje.
Najbolj čudno je, ker smo bili cel čas v isti učilnici.
Še matematika in njena zapletena in nerazumljiva razlaga pri kateri moraš sam posledično vse skupaj povezati v smiselen zaključek. Saj mi je bilo sicer, kar jasno, samo so potem vsi ostali napadali z nadležnimi vprašanji.
Potem pa sem imela še vožnjo.
Vmes pa sem gledala serijo 90210, ki je zadnje čase na mojem predvajalniku.

Faith Hill - There You'll Be

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...