sobota, 23. maj 2009

Bele črte na rdeči stezi

mood: super


DJ sonček. Ja.


Gugalnica. Juhej. Am. Tega še ne vem.


Brala sem svoje stare poste. Pesem Pesek in dotik. V meni vedno vzpodbudi zasanjanost. Misel na poletje. Na zvezdice. Na utrinke. Presanjane noči. Moj način mišlenja in vse.
Utripajoča noč. Sanjam z odprtimi očmi.


Sončnice. Trava.


Bila sem na atletskem tekmovanju mojega bratca. Neverjetna sem. Poslikala sem vse črte in vse zložene ovire. In ti ljudje so prav hecni. Vsi se derejo, navijajo ali pa zdolgočaseni, naveličani sedijo. Ogrevanje je potekalo bolj kot ne med samo tekmo.


Kosilo. Pohan sirček. Občutno previsoka cena soka.


Nabava.

Skok v daljino. Lopata. Grablje. Merilni trak. Bel plastični stol. Rumena črtasta marela. Lastovke. Ukradli so jim šotor. Nič akcije.


Preveč podatkov in informacij naenkrat.


Merkur. Teoretično presenečenje.

Nabava. Drugič.


Usposoblanje radia. Nakoncu pa je le uspelo.

Karma - Zemljotres

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...