torek, 19. maj 2009

Vstopnica plus kupon

mood: dobr z bolečo roko

Stopljena čokolada in pisanje bloga, nekje v ozadju pa se sliši grmenje.

Danes smo imeli zdravniški pregled, ampak šele popoldne. Tako, da sem bila celo dopoldne doma. Spala sem do 9ih ampak sem bila prepričana, da sem najmanj do 12ih. Imela sem čudne, travmatične sanje. Pes.

Zadnji del Gossip Girl. Sicer po naslovu je bil malce manj optimističen (The Goodbye Gossip Girl) ampak sem prebrala novice o tem, da imajo pogodbe za 6 sezon. Tako, da komaj čakam na naslednji del, ki bo sicer šele jeseni oz. konec avgusta.

Končale so se tudi Razočaranje gospodinje in jutri (oz. danes) se bo končala še serija 90210. Super ane?
Zakaj to naredijo vedno pred poletjem?

Ne vem kako mi vedno uspe, ampak ne glede na čas in del dneva, vedno nekako zamujam na vlak.
Prav hecno je bilo dejstvo, da sem bila med edinimi na vlaku in je šel ob tem času ravno v nasprotno smer in sem ugotvaljala, kdaj ta vlak drugače vozi in na katerega grem jaz ponavadi. Dolgčas pač.

Potem pa v zdravniški dom na Metelkovo. Travme. Poslušanje oz. nepolušanje predavanja o nečem, ki mi je povzročalo zelo slabo in šibko počutje. Sicer se mi je uspelo zamotiti s pisanjem smsov. Čakanje. Čakanje. Čakanje.
Kateri k se je spomnil dati zdravnikom večje plače? Ker delajo - čisto nič...
Dobila sem inekcijo in še zdaj me roka boli in verjetno me bo še jutri. Proti tetanusu (?).

Potem pa smo šle v Koloseja gledati Še enkrat 17. Še prej pa smo si omislile nekakšen sadni posladek namesto kokic, bonbonov in podobnih zadev. Jagode in ananas.
Film je bil zabaven in zanimiv. Večino časa je bila cela dvorana v smehu, ki je bila začuda malce bolj polna kot ponavadi.

Potem pa še domov. Z busom.

The Pussycat Dolls - Don't Cha

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...