nedelja, 24. maj 2009

Štiri platna

mood: pod vplivom čarobnosti


Tisti trenutek, ko se po nevihti izza oblakov prikaže zahajajoče sonce in osvetli okoliški gozd, to je čarobno. Ko se pojavijo vsi ti oddtenki zelene barve. Ko komaj vrjameš svojim očem, da jih je res toliko. To je trenutek, ki ga ne moreš fotografirati ali pa kaj. Samo doživiš ga lahko in se zazreš z odprtimi usti v svet.
To je tisto, kar popoldanske nevihte, skrivajo čarobnega v sebi. Prvi žarki. Ponovno upanje. Potem pa zaton.


Nardila sem si arhiv letošnjih šolskih in domačih del. Fotografij mislim. Dokončala sem tudi nalogo pop art.
Sicer sem jo vmes najmanj 3-krat polila in popacala in jo popravila. Prav neverjetno.


Ugotovila sem tudi, da sem strelo slikala. Na najbolj premaknjeni fotki.

Shiny Toy Guns- Season of Love

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...