nedelja, 24. maj 2009

Suaha

mood: mede

Dejstvo je, da je ura že veliko ali pa malo, odvisno kako uzmamete. Skozi odprto okno se sliši muska na neki zabavi (rojstni dan ali poroka). Moj tamau na vsake toliko časa nekaj pripomni. V spanju seveda.
Hecni pogovori. Meni dogaja na polno. Moj tok misli je hecen. Piše se mi. Ali pa ne. Mogoče.

Ne dejstvo je, da je tukaj že skoraj poletje. Prevroče je za ta čas. Res nenormalno. In ker je tako soparno moram potem odprati okno in dobim tisti občutek po poletju. Počitnicah. Tisti uživanciji. Skoraj brezskrbnosti.
Sicer letos ne bo tako kot lani. Lahko, da bo lepše. Lahko, da bo slabše. Ampak bo pa poletje. Spet. Prevroče po vsej verjetnosti.

Ja no tako je to.

Bijelo Dugme - Ne Spavaj Mala Moja Muzika Dok Svira

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...