sobota, 24. december 2011

Božična zgodba z božično kapo

Izgubili smo božično kapo. To je naša letošnja božična zgodba.
Jaz imam iz gole zabave na glavi belo kapico s cofkom, ki je trikrat premajhna in iz davnih časov.
Natančneje dve desetletji nazaj. Takrat, ko je mojo glavico skrivala na dan krsta.
Ker sem našla tudi prstan s srčkom od takrat, ki mi danes kot ulit paše na prst. Čudni so ti spleti naključij.

Santa can you hear me? I signed my letter that I sealed with a kiss, I sent it off,  it just said this: "I know exactly what I want this year." Santa can you hear me? I want my baby, baby. I want someone to love me, someone to hold... He'll be all my own in a big red bow.

Izgledam kot sladkorna palčka. Sladkorna paličica.
V majčki z rdečimi in belimi črtami.
Danes oddajam toliko božičnega duha, da je že malo sumljivo.

Santa can you hear me? I have been so good this year and all I want is one thing, tell me my true love is here. He's all I want,  just for me underneath my Christmas tree.  I'll be waiting here, Santa that's my only wish this year. 


Po dejstvu, da sem še celo dopoldne preležala pokrita do glave pod odejo. Me je postavljanje smrečice kar iztrelilo iz postelje in sem postala vsa prežeta z božičnim duhom.
Verjetno še nikoli do zdaj tako.

Christmas Eve, I just can't sleep. Would I be wrong for takin a peek. Cuz I heard that you're comin' to town, Santa can you hear me? I really hope that you're on your way. With something special for me in your sleigh. Oh, please make my wish come true, Santa can you hear me? I want my baby, baby- I want someone to love me, someone to hold. Maybe, Maybe (Maybe, Maybe). We'll be all alone under the mistletoe

Ob prepevanju vseh božičnih pesmih, ki se jih že leta posluša. In tistih, ki se na novo odkrijejo ali posnamejo.
Ob poskakovanju in poplesavanju gori in doli. Z zalogo robčkov na dosegu roke, seveda.
Sem skrbela za dobrobit, to je ful zabavna beseda, vseh v družini. Blagobit, morda.
Zna se zgoditi, da se bo stanje v prihajajočih dneh podalo v nasprotno smer in, da je bila to zgolj redka doza tako nakupičenega vsesplošnega veselja.
Dokazno gradivo o sestavi in tehničnih sposobnostih je zabeleženo na videoposnetku. Sodelujoča. Brat in mami. Za koga je bolj zabavno je dokaj dobro razvidno iz samega dokaznega gradiva.

I hope my letter reaches you in time. Bring me love I can call all mine. Cuz I have been so good, so good this year, can't be alone under the mistletoe. He's all I want in a big red bow.

Harry Potter in kamen modrosti je bil moj današnji "božični" film.
Nekako ne vidim smisla v komercializiranih pretirano amerkaniziranih božičnih filmih, ker ne vidim smisla v božičku, ki je samo en srhljiv mož. Vsi trije so.
Oni so nori na to. Oni naredijo iz tega celo norijo. Kot ne razumem, kaj vidijo v filmu Baby Mama.
Že cel mesec se nisem potikala po večjih trgovskih centrih. Se malo izogibam vsej noriji.
Poleg tega nam je pa božiček spizdil božično kapo in ga letos ne bo.

Santa can you hear me? I have been so good this year and all I want is one thing - tell me my true love is near. He's all I want, just for me underneath my Christmas tree.  I'll be waiting here, Santa that's my only wish this year.


Nisem za božične filme. Sem samo za božične pesmi.
Kdo bi se trudil razumeti.
Sem se zabavala z lučkami in vse 'flančanje' se je na koncu spremenilo v fotošutig. Ta pa je privedel dogodke tako daleč, da je nastala prava pravcata družinska božična fotografija.
In ja dali smo se duška in imeli božično večerjo. Tako, malo fino. S pečenko, krompirjem in finimi krožniki. Ob potici za posladek.

Oh Santa, can you hear me...? Well he's all I want... Just for me, underneath my Christmas tree...  I'll be waiting here, Santa that's my only wish this year.
 (Britney Spears - My Only Wish (This Year))

Vsem skupaj želim en prijeten in vesel božič!

Emmy Rossum - Carol Of The Bells


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...