sobota, 10. december 2011

Razporeditev

Stavka, da so ženske za v kuhnijo sem se danes držala še bolj kot pijanec plota. Iz samega principa.
Torej sem celo dopoldne preživela v peki mafinov, piškotov, pospravljanju, razporejanju in takih zadevah.
Kljub 21. stoletju in enakopravnosti - nekateri še vedno živijo v zmotnem prepričanju, da je ženska samo za v kuhinjo dobra...

Narisala sem polaroidno kamero na belo majčko.
Blazno kul je izpadlo in darilo je navdušilo, kar me razveseljuje.
Ampak v vsem navalu in zavijanju sem seveda pozabila slikat. Mislim imam neke posnetke, ampak bo.

The "earth" without "art" is just "eh."

Dostava mene in darila, ki vključuje sproščen klepet ob čaju. Kosilo. Veliko sladkarije. Ogled risanke Pokemon, ki je brutalno prekinjen. In reševanje sudokuja ob spremljevalni debati o tem kaj obleči.
En marsovček. Zanalašč.


Krizo identitete imam.
Stvari v moji sobi so postavljene čisto drugače kot danes zjutraj. Ves moj nepospravljen red je izginil in pojma nimam kje je kakšna stvar. Postelja je obrnjena drugače. Ves sistem je drugačen.
In to v tem, da sem šla na obisk za par uric.
Joj.

Frou Frou - Let Go


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...