torek, 13. december 2011

Kam gre zajček

Kam gre beli zajček?
Kdo bi razumel. Res.
Joj, kako prikupna miška. Danes občudujem svojo novo sliko. Zombi zmrnjeno miško nad žarečim sirčkom. To je tisti občutek, ko samega sebe presenetiš in ti nikakor ne gre v glavo kdaj si bil sposoben to storiti.
Čeprav danes zjutraj sem že imela tak izpad. Nad najbolj prikupno sovico. Ever. Joj, kok je luškana.

Za stanje krivim nenaspanost.
Tisto včeraj sem delala do pol treh zjutraj. Ali pa še malo čez. Tako, da blodnje vzemam kot sprejemljive.
Sem pa naredila. In malce sem ponosna sama nase. Ker je izpadlo dobro. Za en plusek skupaj z devetico.

Kam gre beli zajček?
Ni pointa.

Važno, da se zjutraj primaješ do faksa. Se odpakiraš. Narediš še zadnje popravke. In potem pride profesorica reče, da bo pobrala mape in cd-je ter naj se čez 2 uri zglasimo na tem mestu in se vrnemo ponje. Žurka... Sarkazem, da ne bo prišlo do pomote.
In potem greš pač s sošolkami na eno kavico. Ob rahlo oviranem klepetu, zaradi malce preglasne glasbe. Ampak to je komaj kaj opombe vredno, ko debata teče o naglasih in pristnem izvoru zvena slovenskega jezika. Tukaj se vedno zatakne.

Nehati moram poslušati božične pesmi in pustiti še malce tega vzdušja za bližje božičnem času.

Potem sem se med vožnjo na troli pozanimala o tekočem dogajanju in nadaljnjih načrtih za nek konec tedna. Da ponovimo nekaj podobnega kot prejšnič, ko mi je končno uspelo priti do KMŠja.
Talent, ni kaj.

In ko sem stopila na trdna tla sem hitela proti mestu srečanja, saj sem bila že dogovorjena. Tako ali pa tako sem morala čakati na prvi vlak.
Kakav še z Ashley. In vse debate v angleščini sredi malega lokalčka.

Kino sem spustila. Ja, še vedno mi to skače po glavi. Ampak, ko vem, da nisem bila sposobna priti do Ljubljane. Vsaj danes ne. Koncentracijo bi premagala utrujenost in verjetno bi povzročila več škode kot koristi na poti. Ampak res sem imela plan, da bi se šlo v kino danes. Joj... pa drugič.

Poudarek na besedi "joj" in izražanju popolnoma nasprotujočih se stanj z njo. To bo to.
Mislim, da moram sedaj res malce prespati vse.
Jutri sem frej.

Michel Teló - Fugidinha


1 komentar:

Marko pravi ...

Qjull!! - bi reku Cartman.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...