sobota, 31. december 2011

Silvestrov dan

Epilog. Leto dva nič enajst.
Če bi človek vedel kako hitro leto mine naokoli, ne bi verejel.
In tu je zadnji dan tega leta, ker se bo jutrišnjo začelo z novo številko.

Kje bom? Pojma nimam.
Kje bi bila rada? No, to je pa popolnoma drugo vprašanje. Ampak mislim, da sem se nekomu tam zgoraj močno zamerila in iz takšne moke ne bo kruha.

Za prihodnje leto nimam želja. Nimam novoletnih zaobljub.
Kar se bo zgodilo, se bo.
Z mojega letošnjega seznama se niti ena stvar ni izpolnila. Tako da...
Konec s seznami. Načrtovano ni moja stvar. To in pa dogovori mi ne gre ravno najbolje.
Takšen sklep je bil več kot jasno podan to leto.
Naključno in spontano je najboljše.


Ampak, da se poje še malo zarečenega kruha bo seznam desetih stvari leta dva tisoč enajst.
10 iz 2011:

1. ROJSTNI DAN 
Dvajseti je bil verjetno najbolj kul rojstni dan do sedaj. Pretekla sem pet kilometrov in to je - upoštevajmo dejstvo, da nisem najbolj navdušen tekač - največji dosežek. Tako začeti svoja dvajseta je precej obetavno.
Poleg tega se je pelo in plesalo ob Čukih. V šali povem, da so igrali za moj rojstni dan - kar je skoraj bilo. Pustimo malenkosti.
Poleg tega pa me je doma čakalo še najbolj kul presenečenje. In ja, res sem bila presenečena, ko se ti prijateljici pojavita v dnevni sobi, ko jih sploh ne pričakuješ.
Ja, najbolj kul rojstni dan. 
2. ŠPANIJA 
Počitnice v Španiji. Sevilla in Valencija.
Prvi let z letalom. Pet prijateljic. Ob sangriji in prigrizkih. Prav dober občutek je bil iti nekam po precej delovnih poletnih počitnicah. Mogoče nismo imele sreče z nočnim življenjem, ampak je bilo vse skupaj povzeto čisto zadosti dobro. 
3. FAKS: NTF v VŠD 
Zamenjala sem faks. Dve besedi sem združila v eno in pustila komunikacijo na koncu.
Tisti občutek, ko ti pošlejo, da so sprejeli tvojo željo in se zaveš, da se ne rabiš učit kemije je neprecenljiv.
Iz 'Grafičnih in interaktivnih komunikacij' sem prešla na 'Vizualne komunikacije'. Kratico NTF je zamenjala VŠD in veliko teorije je zamenjalo ogromno risanja.
Fino je. 
4. STARI in NOVI PRIJATELJI 
Če zamenjaš faks, se s tem zamenjajo tudi ljudje. Stiki še vedno ostajajo. Čeprav imamo malce več težav pri usklajevanju urnikov, ampak bo že šlo. Se bomo trudili. Kul druščina je bila že na NTF-ju in tudi sedaj precej dobro in enotno funkcioniramo. Kul osebki.
Poleg tega je pa najbolje, ko se nekateri stari ljudje zopet vrnejo nazaj in imaš občutek, kot da nikoli niso šli. Skratka za vse, ki so prisotni v življenju sem srečna, da jih imam.
Nekje je nekoč pisalo - da so prijatelji družina, ki si jo izbereš. 
5. HARRY POTTER 
Z zadnjim filmom so se končala tudi naša najstniška leta. Glede na to, da smo odrasli s tem je bilo na koncu prisotnih kar precej emocij. Čeprav je evforija končana, bo zgodba z vsemi citati - o čarovniku, ki je preživel - živela naprej. 
6. RAFTING 
Najbolj kul izlet na bovško. Rafting po Soči. Z Američani preden so se vrnili domov.
Bil je blazno fin izlet. Ko sem pozabila omeniti, da gremo čez Italijo. Ups.
Lepoto Soče je seveda treba zajeti z vsemi čuti in je takšna, da se ji moraš samo prepustiti.
Še bolj je zabavna dogodivščina, ko smo se vračali nazaj in so zavore malce ponagajale. Ampak dober konec, vse dobro - na srečo se ni zgodilo nič hudega. 
7. IZLET PO GORENJSKI 
Relacija Bled-Bohinj. Tri dekleta. Vreme popolnoma spremenljivo.
Načrt je bilo iti na razstavo Picassa. Končale smo v Bohinju pod mostom, ko se je dež uliv. In se sprehodile ob jezeru pred dobro blejsko kremšnito. 
8. MAC 
Odgriznjeno jabolko, ki mi dela družbo. Prav neverjetno je, kako hitro mi je njihov sistem prišel v kri. Všeč mi je. 
9. KRALJEVSKA POROKA 
Spremljala jo je vsa Evropa. Pravljica iz resničnosti, ki se je odvila pred našimi očmi.
Tisti dan je bilo vse prelepo. Tisti dan smo vsi za trenutek verjeli, da je vse mogoče. Čarobno je bilo gledati vse skupaj, čeprav samo preko televizijskega ekrana. 
10. KONCERTI TABUJEV in ŠTUDENTSKO PONOČEVANJE 
Tabuji so čisto preveč kul. In zadnji koncert je bil super. Če smo bili priča javni zaroki.
Čeprav študentskega življenja v smislu ponočevanja nisem še ravno zajela z veliko žlico, je tudi vse kar se je dogajalo kul. Tudi glede tistega precej ponesrčenega poskusa se ne sekiram ravno. Ampak, bo šlo drugo leto še bolje. Še več.

Vsem skupaj pa želim, da bo 2012 nadvse čudovito.
Srečno novo leto!

Rok'n'Band - Novo leto


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...