ponedeljek, 15. avgust 2011

Potep po Gorenjski z balkoni

Ni ga čez dober potep. Z najboljšo druščino. Ki skupaj šteje tri prijateljice, ampak tudi to nekaj šteje. Mar ne?
Preko nedefiniranega območja. Do središča Gorenjske. Do dveh biserov. Takšnih z jezerom.


Načrt, ki ga ni bilo. Ker je spontano zakon.
Le dobra glasba. Nekaj hrane za prigriznit. In obilico dobrega časa.

Po stari cesti mimo zastojev. Prav vse do samega Bleda.
Kot bi mignil smo bile tam. No, takoj ko se nam je uspelo odpraviti na pot.
Pa slike. Izgubljen USB. Pozabljena španga. Sladoled. In potem smo skupaj s svojo prtljago krenile na pot.
Kompas za pravo pot.

Razstava Picassa.
Picasso ni nekdo, ki bi me navdušil. Njegov slog mi ni pri srcu.
Mogoče mi je na njegovi razstavi v oči padel vrč z imenom Yan. Blazno zanimiv se mi je zdel.

Zakaj Bled, če imaš lahko Bohinj.
Dva idilična mesta v enem popoldnevu. Dvojna, pardon trojna uživancija.


Skratka, zakon je bilo.
V rožastih oblekcah. S klobuki. In sončnimi očali.
Piknik dekco. Prigrizkom. In veseljem s fotoaparatom. Torej fotografiranje na sto in en način.

Pobegla nevesta.
Kje smo to pobrali.

Avtoštop. Ker sta bila dva ovinka tako grozno daleč.
Kjer se je za prvo hišo že odprl pogled na jezero. Bohinjsko jezero.
In popoln prostor za piknik. Bil je, dokler ni dež preizkusil naše zmožnosti hitrega pakiranja. Tako smo končale, kar v zavetju. Pod mostom. In tam obstale.
Piknik.
Žurka.

Scena iz Beležnice. No, samo zdelo se je tako. Le majhen trenutek.
Dva na čolnu. Dež. Račke.

Odprt balkon.
Kakšen izraz. Julijin balkon. Šele po slikah mi je popolnoma jasno o čem sta govorili. Res izgleda precej nenavadno. In potem pogledam dol. Ja...
Kaj se je zgodilo, pravzaprav ne vem. Mogoče je, no, ne vem kaj je.

Čuki. So zakon.


Pot se je zavila kar nazaj, do Bleda.
Polnega Bleda. In stadion je bil izkoriščen za eno parkirišče. Ker je tako, ravno dovolj blizu Šmonu.
Šopek rož.

Potencialni žabci. Lahko bi bili žrebci. Vse je napeljevalo samo na eno misel in iz tega smo naredili pravo senzacijo. Vključno s koračnico.
Niti ne vem, zakaj takšna misel.


Otoček sredi jezera. Gori pa cerkvica.
In tri dekleta. Na bližnji klopci.
Načrt. Plavati do otoka, je propadel še predno bi ga dodobra izpilile. Ni bil dan za to.
Bilo je le super fino popoldne. Pestro. Malo počitniško. Turistično. Ležerno.
Vsega po malem. In bilo je nadvse fantastično.

Kot bi mignil je pred nami čakala kremna rezina. Moja kremšnita s kančkom vanilijevega sladoleda. Če to ni najboljša stvar. Sedaj pa me še ena čaka v hladilniku. Upam, da dočaka v jutro.

Vsake stvari je enkrat konec. In pot domov je minila brez nevšečnosti. Tako hitro smo padle na Kranj-zahod izvoz, da smo želele še en manjši krog. Za podaljšanje.


Najbolj grenka stvar, kar sem jo poskusila. Nek pelin.
Še vedno me strese ob misli na to. Saj je bilo vse super in prav, dokler se ni v usta prikradel močan grenak priokus.

Ko so bile fotografije deljene. Sem pomahala v slovo.

Ena pesem. Samo nekaj tonov te pesmi. Danes me je sesedlo.
Nisem jo slišala že več kot pol leta. Ampak, ko je danes prišla na dan, je v meni pustila čuden občutek.
Ki se je oblikoval v jezo. V odpor. Do mene same.
Prekleta pesem, ki sem jo včasih oboževala. Je sedaj nastala le grenak spomin.
Na nič. Ker nič ni bilo. Aventura me ubija. Un beso.
Če bi ti dala srce. Bi ista ostala?
Takrat je šlo vse samo mimo. Kot hišica iz kart se je v trenutku sesedlo. In vsi občutki so bili pometeni pod predpražnik.
Šele danes mi ga je uspelo dvigniti. In tukaj je vse. Pomnoženo. Premešano.
Jezna sem samo nase. Niti nisem jezna. Samo... nimam besed, da bi opisala.
Bila je priložnost in dobesedno je zbledela. Ker sem se ustrašila. Ker je bilo preveč naenkrat zame.
In sedaj. Kdaj bom sploh še dobila kakšno? Ali bo?


Jaz rabim čas. Rabim veliko časa. Da opredelim vse. Da oblikujem misli.
Da lahko povem.
Ljudje rabijo biti prekleto potrpežljivi, ker se z vsakim vprašanjem bolj zaprem. Ne zaupam.

Foxy Teens - Če bi ti dala srce


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...