torek, 30. avgust 2011

Lešnikovo rjave

Danes izgledam, kot da mi nikoli nič ne bi bilo.
No, malo bolj pozitivno sem naravnana. Edino to.

Le še visenje pred računalnikom, da nekaj počnem z namenom me še najbolj ne mika. V to bom šla čisto počasi.

Odprla sem planer in videla prečrtan datum za kolokvij kemije. Oh, kako je to fino.
Prav odleglo mi je po vsem. Ker drugače bi zdajle nastradala.
Hecne so te poti po katerih hodimo in na katerih se znajdemo. Ni kaj.

Vsi se že pripravljajo, da bodo z dnem, ki pride za jutrišnjim, zasedli šolske klopi.
Jaz pa imam še cel mesec prost. Kako zanimivo.
Ampak po vseh ugotovitvah in teh ponovno dolgih počitnicah, sem prišla do sklepa.
Prav nikjer nisem bila letos. Tako, za več kot en dan.

Bil je kakšen potep tu in tam, ampak nisem pa bila nikjer.
Ker lani sem šla vsaj v toplice. Na Roglo. Na morje. V Prago. Še v Friedrichshafenu sem bila.

Letos pa popolnoma nič. Nisem videla ne morja. Ne tujine. Ne Rogle. Ne toplic. Čeprav slednjega si res ne želim videti, ampak baje me čakata dve karti za v Čatež.
Cele počitnice samo nekaj pridno delam in to je to. Potem pa me od vsega "napora" še skoraj konec vzame. Čudno, da sem zakuhala.

Ampak še vedno imam en mesec. Nič kaj obetavno se mi ne sliši.

Včasih ne znam skupaj povezati povsem nazorno razloženih in predstavljenih tem. Ena plus ena preprosto ne gre skupaj.
"Hazel" in lešnikova. Po vsem tem času? Resno?
Definiranje lešnikovo rjave barve oči je danes pri meni dobilo popolnoma novo podobo.

Video Music Awards ali VMA. Nagrade, ki jih podeljuje MTV.
Pogledala sem si posnetek in zanimivo je bilo samo nekaj točk.
Lady Gaga. Kot moški. Neverjetna je, ni kaj.
Nastop Adele. Ženska ima neverjeten glas. In tako čudovito preprost nastop.
Poklon Britney Spears. Med katerim je nastopila Nika Kljun.
Nastop Beyonce, ki se je končal s pompoznim kazanjem nosečniškega trebuščka.
In poklon Amy Winehouse, ki ga je nadvse fantastično zaokrožil Bruno Mars.
Vsega ostalega nisem potrebovala. In ko je bila Lady Gaga tako "običajna" so vsi v svojih načičkanih kostumih izpadli, kot da bi ušli iz cirkusa. Upss.

Še zadnji avgustovski dan jutri. Predno obrnem list koledarja.

Bruno Mars - Valerie


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...