sobota, 6. avgust 2011

Upokojenci

Ne glede na to koliko se trudiš. Kako se pripravljaš. Kolikokrat pregledaš napoved in se ji prilagodiš.
Na koncu ti vreme še vedno kljubuje.


Dolžanova soteska že zjutraj. Ker je bil dan, da počneš kaj nenavadnega.
Kot to, da se pelješ tja nekam bogu za hrbtom po ozki cesti, da bi izvedel en preprost 'fotošuting'.
Če je to uspelo, ne znam precenit. Iz mene ni ravno videti največjega navdušenja nad rezultatom.
Je pa bilo zabavno dopoldne, ki ga je prekinil dež.
Čeprav sam dan ni bil nič kaj primeren. S svetlobo vred.

Mali predor. Slapišče. Parkirišče.
Saj ne, da je popoldne sijalo sonce.

Danes si vneto prepevam in pomrmravam 'Fly Me To The Moon'. Zaradi reklame filma Vesoljski kavboji. Ali nekaj takšnega.
To sem počela celotno partijo remija. In povem, da ni bilo vse skupaj prav kratko.


Bilo je nadvse zabavno. Upokojenci so gladko vodili. He.
Krofi. Najboljša stvar. Popravek. Najboljša domača stvar.

In če me je zmanjkalo za več kot pet minut, lahko rečem da je bila danes sobota.

Westlife - Fly Me To The Moon



Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...