sreda, 3. avgust 2011

Margolana

Sveže pokošena trava. Ravno razrahljana in prekopana zemlja. Poln zaboj krompirja.

K zbirki barv ikonc sem dodala še 'bejbi' modro in roza.
Danes sem se znašla nekje vmes. In poslušala pridige z obeh strani. Če sem imela kaj pri tem, ali ne. Vedno sem se znašla na napačnem mestu. Ali pa postavila napačno vprašanje.
Vedno sem dobila presenetljivo neprijazne odgovor.
Zaradi krojev. Ki sem jih potlej izmerila. Recimo.

Bila sem najblolj 'fensišmensi' kmet.
Na vrtu sem izkopavala v krilu. In beli majčki. Z natikači, ki ustvarjajo navidezno polno peto. Za povrh pa sem imela luštne roza vrtnarske rokavičke.
Z motiko in vilami sem strašila naokoli.
Projektno sem se lotila izkopavanja krompirja. To zelo uspešno, saj sem napolnila cel zaboj.
Neumni kmetje smo. Ker pravijo, da ima neumen kmet debel krompir. Kar se je izkazalo za našega. Nekateri primerki so bili že gromozanski.
Bela majica je po vsem tem še vedno ostala bela. Zanimivo.
Z nogami kot zamorec.


Nova kosilnica.
Nesrečen pripetljaj. Z razbitim kozarcem.

Bilbi - Kaj pa ti



Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...