torek, 23. avgust 2011

Podobnost zgolj nakjučna

Potemtakem. Kaj narediš, ko ti zmanjka besed.

Vstajam, ko so temperature še sveže in omogočajo normalno življenje.
Vozim se do cilja in na poti štejem radarje. Danes so tudi policisti zgodaj vstali in čakali kot hijene.
Tri sem naštela. In enega na poti nazaj, ki je še vedno vztrajal po dobre pol ure.


Ustavlila sem se na semaforju, kjer poti ne vodijo nikamor. Tam za koncem Škofje Loke.
In gorela je rdeča luč. Kako smešen smisel za humor imajo nekateri gradbeniki.
Suha.


Sem pa poslušala P.S. I Love You in se prav zabavala ob blazno "razburljivi" vožnji.
Kjer se tako vlečeš skozi naselja, da se ti zdi nemogoče. Priti kamorkoli. In povsod ponujajo krompir. Domač krompir. Pa čebulo. Nekaj solate in drugih pridelkov s polja.

Zmanjšujem število jogurtov. In pijem čaj.
Ja. Ob vsej vročini in sopari in savni sem danes pila čaj. Če ne drugega te vsaj pošteno odžeja. Pa naj se sliši še tako čudno.

Zmaj je preletel nebo. Ptice pa za njim.
Jaz sem si družbo delala z Zablujeno in držala v roki svinčnik, ki je nemalokrat drsal po papirnati podlagi.
In ob koncu dneva smo se s skupnimi močmi borili pri igri Activity.

Mogoče bo to sezono Glee še posebno zanimiv. Zadovoljna sem z izidom The Glee Project šova, ki je dal nove obraze. Me prav zanima kakšne vloge bodo sedaj spisane.


Nebo se pred večerom barva v čudovite barve. Niti kamera fotoaparata se jim ne približa in jih ujame. So le bleda senca prave predstave pred menoj.
Toliko o tem, da mi je zmanjkalo besed.

Damian McGinty - Somewhere Beyond The Sea


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...