sreda, 10. avgust 2011

Mali vragci

Danes natanko vem, zakaj je zvonila budilka. No, kdaj. Ker teoretično, naj bi vsak dan zvonila, da bi se spravila iz postelje in šla delat.
Ampak vem, da na radiu Center delijo iPade. In me je mikalo poskusit. Samo v resnici so vse linije zasedene in nekako ne ostane veliko možnosti za sodelovanje. Tako, da sem v odgovor dobila le zvok, ki naznanja zaseden signal.
Več sreče prihodnjič, bi rekli.

Jutro je bilo še mlado in ga je spanec malček ukradel. Tako, komaj za vzorec.
Kot so bili potem vzorci pri nadaljnjih projektih preprosto povedano - čudni.
In če gre že vse po spisku, se pojavi težava pri natisnjenih barvah. Dobiš unikaten vzorec, ampak daleč od pričakovanega rezultata.

Mali vragci. En črn pes.
Prestavljanje. Sestavljanje.

Najboljša cookie mokerka, je danes v sodelovanju s predpasnikom kuhala kosilo.
Najboljše kosilo, vsebujoč pražen krompir. Izpod mojih rok.
Sedaj pa v glavi in posledično na listu sestavljam seznam kosil, ki jih ponavadi kuhamo. Da jih zapišem v mojo najbolj prikupno beležko. Drugače bodo sladice vse, kar bom imela.

Dve manj.
Seveda so kokosove/rumove kroglice zakon.
Dokler nista dve premalo do celote. In zapisnik. En zavoj dvesto pedeset gramskih maslenih piškotov zadostuje za en moj pladenj rumovih kroglic.
Toliko v vednost. Da ne pozabim. Sama.

Kamen na hrbtu.
Nogomet na televiziji.
Kdo bi razumel analizo po tekmi. Kdo?

Izpit. Avto.
Dve. Leti.
Opomnjena sem bila.
Danes dve leti nazaj sem se tresla pred izpitno komisijo in iz avtomobila odšla z potrjeno in opravljeno glavno vožnjo.
Danes mineva dve leti odkar lahko rečem, da imam izpit. Vozniško dovoljenje.
Kaj takšnega.

Cults - Go Outside


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...